PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

-Jinn Miller-

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jinn

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 20
Woonplaats : In een doos onder je bed. Vlak naast die fitnesstoestel.

Your Character
Animal ID: Snowleopard
Partner: *Krekelgeluidje*

BerichtOnderwerp: -Jinn Miller-   do aug 11, 2011 1:52 pm

- Basic character information

Birth Name: Jinn Miller.
Nickname[s]: None.
Birth date: 18-09
Major Explanation: Jinn en haar dier zijn een soort van Jin-Yang. Haar mensendeel is nors, haalt graag grappen uit, kan nogal gemeen en kortaf zijn. Vaak is ze alleen en luistert muziek, mentaal is ze heel gevoelig voor pesterijen. Het enigste wat haar vrolijk kan maken zijn erg goeie vrienden. Ze gelooft in liefde, al verwachten mensen dat niet van haar. Haar sneeuwluipaard kant is heel vriendelijk, een soort kristalheldere geest, met haar sneeuwitte vacht en blauwe ogen ziet ze er dus ook zo uit, maar haar zwarte vlekken zijn als de zwarte vlek in Jin. Ze heeft duisternisaanvallen ze word groter, en ziet er iets gevaarlijker uit. Dit heeft haar shiftdier niet onder controle, maar er moet iemand zijn die het wel zou kunnen tegenhouden, dat blijft ze geloven.

Animal Identity: Snowleopard.

- Personality

Likes: Jinn: Duisternis, grappen uithalen, mensen plagen/pesten en muziek bas en elektrishe gitaar spelen. Snowleopard: Sneeuw, activiteiten, rondhangen met vrienden.
Dislikes: Jinn: Te veel licht, veel te vrolijke mensen, haters.... Snowleopard: Enge plaatsen, donkere kleine ruimtes, mensen die elkaar pesten en pijn doen...
Fears: Jinn: Het feit dat ze soms mensen vermoord zonder te weten hoe dat gebeurd. Helemaal alleen zijn op vreemde plaatsen. Snowleopard: Mensen ongewild pijn doen. Het donker, kleine ruimtes.
Strengths: Jinn: Ze kan mensen makkelijk manipuleren en heeft een sterke invloed op anderen hun beslissingen. Ze kan daardoor dingen naar haar hand zetten, wat haar soort van sterker maakt. Ze is fysiek ook sterker dan ze eruit ziet, maar zeker niet onverslaanbaar. Snowleopard: Ze maakt gemakkelijk vrienden, en anderen mogen haar sneller om haar kristalheldere geest, dus dat ze nuchter is, en niemand zomaar bekritiseerd. En haar duistere kant die iemand in een paar klappen ernstig kan verwonden of vermoorden.
Weaknesses:Jinn: Ze is best gemeen, dat maakt haar ook vaak eenzaam, en dat is dus haar angst. Het maakt haar zwakker. Ook haar trauma maakt het niet gemakkelijker voor haar, mentaalis ze zwak en kwetsbaar. Snowleopard: Omdat haar shiftdier die grote kracht van de woedeaanvallen niet kan contoroleren kan ze zomaar vrienden vermoorden, ook dat ze het niet zelf kan stoppen, en dat zomaar gebeurt veranderd ze erna onmiddelijk weer in mens en valt ze flauw. Daarna vergeet ze alles wat ze gedaan heeft terwijl ze zo was.

- Appearance

Celebrity Play By: None.
Appearance: Black and white hair. Hello Kitty necklace, shirts with prints (Babycakes, Hello Kitty, Skellanimals,...) Skinny jeans, All Stars/Vans.

- History

About yourself:
Jinn was ongeveer 12 bij haar 1ste shift. Ze woonde in een alledaags dorpje, met allerdaagse tienerproblemen. Op een dag had ze heel sirieuse ruzie met een meid uit haar straat, ze haatte haar omdat ze scene was. Wat van kwaad naar erger ging. Ergens in een verlaten straat zat ze muziek te luisteren, toen opeens die meid weer kwam opdagen, al snel volgde daar een gevecht op. Jinn had de andere al verwond, en daar kreeg ze licht angst van. maar de andere gaf niet op, dus het werd erger en erger. Een stuk in haar probeerde haar tegen te houden, en toen ging ze shiften, ze was sneeuwluipaard, eentje dat de angst in de andere meid haar ogen kon zien, maar toch viel ze aan, en schreeuwde dat ze een monster was. De heldere geest in het shiftdier kon hier niks van maken, en opeens werd ze groter, ging haar vacht uiteenstaan en verspreidden haar vlekken over heel haar lichaam, toen het haar ogen raaktte veranderden die in een bloedrode kleur. Degene die haar altijd gepest had klom achteruit, tot haar rug de muur raaktte, ze zat vast en kon geen kant op. Met een paar krachtige hauwen van Jinn's voorpoot had ze het meisje verscheurd en werd ze weer kleiner, sneeuwwit met zwarte vlekken, haar vacht ging weer plat liggen, en uitgeteld viel ze in haar mensenvorm op de grond.
--
Later werd ze weer wakker en zag het meisje bebloed en verscheurd op de grond liggen. Dit zorgde voor haar voor een onmiddelijk trauma. Toen ze ging denken aan haar shift, maar ze had geen idee hoe ze haar had vermoord, alsof een groot gat in haar geheugen was geblazen. Zo snel mogelijk krabbelde ze overeind en rende weg van het bloedbad, steeds verder en verder. Ze stopte aan haar huis. Jinn haalde haar belangrijkste spullen pakte ze in een rugzak, die ze op haar rug hing en naar de keuken liep. 'Mam, Pap, ik verlaat het huis voorgoed. Er is iets gebeurd.. Ik wil er niet over praten dus jullie zijn me nooit meer, het spijt me, ik heb altijd van jullie gehouden. Jinn Miller xx' Schreef ze snel op een briefje en legde dat op tafel. Ze ging op haar stoep ging ze zich concentreren op het shiften, ze vond het wel eng, tot ze in de sneeuwluipaard veranderde. Jinn voelde zich in een goede mood, en rende de straat uit beide haar Jin-Yang kanten wouden hier weg, ze had een trauma, het shiften, en het mens dat haar toen veel te snel daarop aanviel liet haar woedeaanvallen krijgen, waardoor het trauma alleen maar groter werd. Toen zwervde ze rond, tot haar verhaal in Kelynn High verderging.

Parents: Living somewhere i don't wanna be anymore.
Siblings: None.

(De copyright van het verhaal gaat naar mij, ik heb het verzonnen, steel dit AUB niet, er zit enorm veel werk in, en als je het toch doet weet ik je te vinden..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

-Jinn Miller-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Character Creation :: Filling Cabinet-
Ga naar: