Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [GZ] Twee kamergenoten :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kaen

Kaen


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Maastricht

Your Character
Animal ID: Eunectes murinus [Anaconda]
Age: 17 Years
Partner: Leave it

[GZ] Twee kamergenoten :3 Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Twee kamergenoten :3   [GZ] Twee kamergenoten :3 Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:12 am

Yeps 8D Ik mag mijn oude grote kamer weer terug van ons liefste Kiekzelheid :3 Dus heb ik mensen nodig om 'm mee te delen *Logica?*

Ik zoek gewoon twee random mensen, maar zal wel even een korte uitleg geven over Kaen, aangezien ik nog geen voorsteltopic heb xD

Kaen is een vrolijke, vriendelijke jongeman die het niet zo op kou heeft. Hij is letterlijk koelbloedig, wat ook komt omdat hij in een anaconda kan veranderen. Zijn lievelingsmaaltje zijn ratten, vogels en soms ook grotere dieren [xD]. Hij vind het geweldig om mensen om zich heen te hebben en is altijd wel in voor een feestje.
Hij is zich er van bewust dat zijn koelboedigheid en shape-shifters vorm vaak mensen afstoot, maar hij geeft de moed niet snel op :3

Snappen we het een beetje? Mooi 8D

Geïnteresseerde;
Well... Niemand xD

xQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Sarah Dennen

Sarah Dennen


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 22-11-11

Your Character
Animal ID: Zoetwater krokodil
Age: 15 jaar
Partner: Geen

[GZ] Twee kamergenoten :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Twee kamergenoten :3   [GZ] Twee kamergenoten :3 Icon_minitimewo nov 23, 2011 2:17 am

Ik wil wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Twee kamergenoten :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gezocht] kamergenoten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Character Creation :: Plotting Center :: Roommates and stuff-
Ga naar: