Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] Vicious Circle

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cassadee

Cassadee


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: Domestic Cat
Age: 16 years
Partner: You meet thousands of people, and none of them really touch you. And then you meet one person, and your life is changed. Forever.

[RPG] Vicious Circle Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Vicious Circle   [RPG] Vicious Circle Icon_minitimewo nov 23, 2011 9:13 am

Vicious Circle
http://viciouscircle.actieforum.com/

[RPG] Vicious Circle Nieuwe10-.-.-.-.-.- [RPG] Vicious Circle Geenbe10-.-.-.-.-.- [RPG] Vicious Circle Geslot10

Een RPG die gebaseerd is op True Life. Kennen jullie dat nog? Veel van jullie wel. Dat was een oude RPG van mij waar je bijna geheel vrij was in alles wat je deed. Er was geen verhaallijn die je moest doorlezen. Er waren geen 25 regels die je moest opvolgen. Nu heb ik helaas geen inspiratie meer voor een real life RPG, dus werd het automatisch een anime RPG, maar met hetzelfde concept.

Special thanks to Kiki & Rebecca voor feedback op de site voordat ik hem hier postte :3

+ROZE

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Vicious Circle
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Advertisement-
Ga naar: