Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Running from lions..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedi jan 03, 2012 11:52 am

Haastig keek een jongen met zwart haar achterom terwijl hij maar door bleef rennen. Hij had een bijen nest gesloopt en zou nu echt de pineut zijn. In het bos was een klein meertje, wist hij. Maar of hij er optijd zou zijn wist hij niet. Toen het water in zicht kwam voelde hij een steek in zijn linkerarm. Hij gilde. "Fuck. Rot op!" Schold Jack die een sprong richting het water waagde. Niet al te sierlijk dook hij in de ranzige drap wat ze hier 'meertje' noemden. Hij bleef zo lang hij kon onderwater met zijn ogen dicht. Toen hij boven kwam om lucht te halen wreef hij eerst zijn ogen uit en keek toen of de bijen weg waren.
Dat waren ze. Jack hees zichzelf op de kant en bekeek zijn ranzig kleren die door het water nat én vies waren geworden. Jack trok zijn shirt uit wat hij ergens op de grond neer gooide. Even had hij de neiging om zijn broek ook uit te trekken maar dat deed hij maar niet. Stel je voor dat er nog iemand langs kwam. Lekker als dan een gozer in een boxer rond liep. Jack schudde wild zijn hoofd en voelde hoe de waterdruppels ervan af vlogen. Wat een heerlijke dag. Je sloopt een bijenkorf, wat overigens nog perongeluk ging, en dan.. ben je ranzig.
Lexie only <33
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-01-12

Your Character
Animal ID:
Age: 18years
Partner: It's the way that you talk, that you laugh, that you smile.

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:06 pm

Gefrustreerd gooide Alex zijn pen tegen zijn muur. Huiswerk ging duidelijk niet lukken, so okay. De pen sloeg terug van de muur tegen zijn hoofd en meteen trok >:/-hoofd. Oke, dat was al helemaal demotiverend. Hij kwam overeind van zijn stoel en liep zijn kamer uit, om vervolgens ook het gebouw uit te lopen. Het had weinig nut om huiswerk te maken als je je niet kon concentreren, dus kon je beter wachten tot je dat wel kon, right? Hoewel hij altijd hetzelfde zei en hij nooit zin kreeg, en uiteindelijk staarde naar een 2 op zijn proefwerk blaadje. Woehoe. Maar hij was toch niet zoveel bezig met school. Misschien niet even slim, maar hij had wel belangrijkere dingen. Drank en vrienden en zijn gitaar.
Op een gegeven moment bespeurde hij Jack - ja, bespeurde - zonder T-shirt. Bam. Typisch.
"JACK." gilde hij als de tierelier en begon te sprinten. Daarna sprong hij doodleuk op de jongen zijn rug. Naakte Jack rug. Ihihihihih. "WOEHOE. Piggyback." kierde hij enthousiast. En daar had je beste vrienden voor. Klaar. "Hoe kom jij zo nat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:21 pm

Jack hoorde iemand achter hem. Fuck. Hij was ontdekt. "JACK!" Dat kon maar één iemand zijn. Jack giechelde zachtjes en voordat hij het wist zat Alex al achterop zijn blote rug. "WOEHOE. Piggyback." Hoorde hij Alex enthousiast kieren. Die gozer ging compleet uit z'n dak! Jack pakte zijn benen vast en draaide een rondje met Alex. "Hoe kom jij zo nat?" Dat had Alex anders moeten verwoorden. "Komt door jou, baby." Zei hij en grijnsde. Jack liet Alex los waardoor hij wel van z'n rug af moest glijden. "Geintje. Er waren bijen, heel veel. En toen was er water. Ik sprong er in en... taa-daaah. Ik ben nat." Jack legde het allemaal heel droog en kort uit. Zoals hij vaker deed.
"Gaan we vanavond samen eten Lexie?" Vroeg hij aan hem. Onderwerpswitch. Specialteit van hemzelf. Ook wist hij dat het pas iets van 3 uur moest zijn. Toen hij in z'n zak voelde om zijn mobiel te pakken bedacht hij zich pas dat hij die mee had genomen het water in. Dat moest wel. Toen hij het ding eruit haalde en de smartphone wou ontgrendelen deed hij het niet. Lekker dan. Kon hij ook nog een nieuw mobiel kopen. "Fuck." Schold hij zachtjes op z'n mobiel terwijl hij hem weer terug in zijn, natte, broekzak deed. Kon deze dag nog geweldiger?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-01-12

Your Character
Animal ID:
Age: 18years
Partner: It's the way that you talk, that you laugh, that you smile.

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:31 pm

Wam. Rondjes draaien. Kleine kans dat er iemand was op de wereld die net zo enthousiast zou reageren op Alex als dat Alex reageerde op de persoon op wiens rug hij zat. "Komt door jou, baby." Meteen een lachaanval, natuurlijk. Zijn benen werden losgelaten waardoor hij langzaam van Jack's rug af gleed en op de grond viel. Heel serieus, gewoon zo op de grond. "Waarom geloof ik dat nog ook?" zei hij lachend. Pam pam pamm, en hij kwam weer overeind.
"Gaan we vanavond samen eten Lexie?" werd hem gevraagd. Alex knikte vol overtuiging. "Jup! Had je iets in gedachten?" De jongen viste zijn smartphone - meer letters dan mobiel, anders had ik wel gewoon mobiel getypt - uit zijn zak en keek er gefrustreerd naar na op een knop te hebben gedrukt, voor hij hem weer terug deed in zijn broekzak en een gefrustreerde fuck liet horen.
"Niet overleefd?" vroeg Alex met een schuin hoofd. Nou ja, dat hoefde hij eigenlijk niet eens meer te vragen. Het was zo goed als overduidelijk dat die mobiel dood was. "En daarom spring je niet in het water met je mobiel. Trouwens, je bent toch niet gestoken of zo?" Durr, late reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimewo jan 04, 2012 2:25 am

Jack voelde dat Alex van zijn rug af gleed. Eindelijk. Die gozer bezorgde hem nog een hernia. "Waarom geloof ik dat nog ook?" Jack tikte Alex op z'n neus, sloeg z'n armen over elkaar en draaide zich om. "Zou je moeten doen." Zei Jack en stampvoette nog eens om het allemaal even extra dramatisch te maken.
"Jup! Had je iets in gedachten?" Eten! Jack draaide zich meteen weer om. "Burrito's?" Zei hij met grote puppie-oogjes en een big smile. "Ik.. moet fastfood hebben." Zei Jack met een grijns. Toen hij naar z'n buik keek besloot hij dat dat echt wel nodig was. Hij was zo dun als wat. "En daarom spring je niet in het water met je mobiel. Trouwens, je bent toch niet gestoken of zo?" Jack keek naar zijn arm, waar een dikke rode bult zat. "Ja, wel dus." Hij keek van zijn arm naar Alex. "FLIK HET NIET! JIJ.." Jack stapte achteruit. Hij wist dat als hij pijn had Alex ervan genoot om het meestal alleen maar erger te maken. Jack wist ook niet wat hem dit keer zou stoppen om niet op zijn bult te duwen, prikken of wat dan ook. "Ik weet dat je geniet van mijn pijn dus. Het antwoord is nee, je kan er niet aanzitten." Jack kneep zijn ogen samen tot twee spleetjes en bleef Alex aanstaren, hopend dat hij het eng vond of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-01-12

Your Character
Animal ID:
Age: 18years
Partner: It's the way that you talk, that you laugh, that you smile.

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimewo jan 04, 2012 2:35 am

Alex kreeg een tik op zijn neus - waar hij overigens op reageerde door onregelmatig te knipperen en zijn hoofd naar achteren te trekken - en Jack draaide zich om met zijn armen over elkaar geslagen. "Doe ik ook!" Laatste smeekbede, met een D:-hoofd.
"Burrito's?" werd er gevraagd. En ja, die puppie-oogjes gepaard met zo'n big smile waren moeilijk om nee tegen te zeggen. Vervolgens kwam er nog bij dat Jack ernstig fastfood nodig had. "Ja, ik zie het. Je hebt bijna manorexia." meldde hij en gaf Jack een por in zijn buik. Hihihihihi. "Maar ik vind 't goed." En toen, toen kwam hij erachter dat Jack een bult op zijn arm had. Must.. poke..
"FLIK HET NIET! JIJ.." Numimimi. Er kwam een afstand tussen de twee en Alex keek met gimme-gimme oogjes naar Jack's armbultding. Maar.. mimimimi. "Ik weet dat je geniet van mijn pijn dus. Het antwoord is nee, je kan er niet aanzitten." Natuurlijk kon hij dat wel. "Ik kan alles. Dat ik 't niet mag is wat anders. Maar ik zal je bewijzen dat ik het kan." Hij sprong op en kwam met een prethoofd bij Jack aan waarna hij met een :D-hoofd op de jongen zijn bult - die in zijn arm - pokete. "IK ZEI TOCH DAT IK 'T KON."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimewo jan 04, 2012 3:27 am

Jack wist dat Alex zijn puppie-oogjes niet kon weerstaan. "Ja, ik zie het. Je hebt bijna manorexia." Jack keek nog een keer naar zijn buik, waar Alex in porde. "Hey, niet zo hé." Zei Jack verontwaardigd met een :C-hoofd. "Maar ik vind 't goed." Jack gooide zijn armen in de lucht en rende een rondje om Alex heen. "Yay!" Gilde hij blij. Toen pas had hij door dat Alex gevaarlijk naar de bult op zijn arm keek. Jack wist wat hij dacht. Hij kon gedachtelezen. Bij Alex dan. "Ik kan alles. Dat ik 't niet mag is wat anders. Maar ik zal je bewijzen dat ik het kan." Hij ging het toch proberen. Toen sprong hij met een prethoofd op Jack af en drukte met een hoofd wat vergelijkbaar was met een overblije smiley op hem af. Jack voelde de steek die als een elecktrisch iets door zijn hele arm ging. "Argh. Fucker." Kermde Jack maar grijnsde toch. "IK ZEI TOCH DAT IK 'T KON." Jack bromde. "Ik wéet dat je het kan. Ik weet ook dat je het doet!" Zei hij terwijl hij met zijn hand over zijn pijnlijke arm wreef. Lul dat Alex soms ook was. "Gaan we nu eten. Ik heb honger." Jack bukte zich voorover om zijn t-shirt op te rapen en sloeg het natte geval een paar keer tegen de niet-natte Alex aan. Hah, die kreeg hij terug. Dickhead.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-01-12

Your Character
Animal ID:
Age: 18years
Partner: It's the way that you talk, that you laugh, that you smile.

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimewo jan 04, 2012 3:37 am

"Argh. Fucker." kermde Jack, waarna Alex heel vrolijk naar hem keek. Ja, leedvermaak was geweldig. Maar Jack wist inmiddels dat hij graag alle kwaaltjes en pijntjes extra erg maakte. Moest hij maar niet met hem omgaan. "Natuurlijk doe ik dat!" kierde hij vrolijk.
"Gaan we nu eten? Ik heb honger." klaagde Jack terwijl hij zijn T-shirt pakken. "Tuurlijk. Ik k-" en toen kreeg hij gewoon een pets met een nat T-shirt. "AUW." riep hij natuurlijk uit met een D:-hoofd. "Wat heb ik jou ooit aangedaan?" vroeg hij met een :c-hoofd, maar hield dat niet heel lang vol en zat daar dus weer met een grijns.

------- BAM TIMESKIP --------

Hij pakte Jack bij zijn schouders en draaide hem naar zich toe. Een hand pakte de zijkant van zijn gezicht vast en de ander hield een zwarte marker vast, terwijl hij die op Jack's huid drukte. Hij tekende een snor en deed toen een stap naar achteren. "Als we toch Mexicaans gaan eten, is het wel zo beleefd om ons er ook naar te kleden." zei hij vrolijk, overtuigd van zijn gelijk. Hij pakte zijn mobiel en gebruikte het spiegelbeeld om zijn snor te tekenen, hoewel die een beetje kriebelig werd omdat hij het bij zichzelf deed. "TADA." Hij trok een Very Happy-hoofd en keek even naar de stift, waarna zijn hoofd een D:-uitdrukking kreeg. Noes. "Eheheh." giechelde hij en deed de stift in zijn zak, zonder te zeggen dat het een permanente stift was geweest. Handig. Maar dat waste toch wel af? Alleen duurde het wat langer, maar het kwam wel. Tadadam. Desnoods gebruikte hij een tandenborstel op zijn bovenlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedo jan 05, 2012 9:28 am

Jack was mee 'ontvoerd' naar het Mexicaanse restaurant wat het dichtste bij Kelynn High lag. Voordat ze naar binnen gingen werd Jack bij zijn schouders gepakt en vast gehouden. Toen pas zag hij dat er een dikke zwarte - waarschijnlijk permanente - stift op hem af kwam. "Wach-" Te laat. Alex duwde ze stift op zijn boven lip en tekende daar een snor. Typisch. "Als we toch Mexicaans gaan eten, is het wel zo beleefd om ons er ook naar te kleden." Dat klonk niet meer dan logisch. Jack haalde zijn mobiel, die hij toch had meegenomen, uit zijn zak en bekeek zijn net gezette snor. "Mooi werk hoor Alex. Professioneel snorrentekenaar." Zei hij toen en zag dat die van Alex er heel.. anders uit zag dan die van hem. Kwam waarschijnlijk omdat hij het bij zichzelf had gedaan. "TADA." Riep Alex, de meest blije uitdrukking ever stond op zijn gezicht. Toen hij naar de stift keek vertrok deze en toen liet hij die weer in zijn zak glijden. Alex had vast en zeker gelezen wat Jack allang dacht. Die stift was permanent. Was hij nu eindelijk klaar met zijn gedoe? Dan konden ze eten! Jack pakte Alexs arm vast en rende naar binnen. Pas toen zag hij dat er een blanke man met een hele kleurige sombero achter de kassa stond. "Jij besteld." Siste Jack en duwde Alex naar voren. De man met de sombero leek nogal ongemakkelijker dan ooit achter de kassa en Jack vermoedde dat het kwam door de snorren. "Ik zoek vast een plekje." Siste Jack nog en schoot toen snel weg zodat Alex hem niet snel naar voren zou duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-01-12

Your Character
Animal ID:
Age: 18years
Partner: It's the way that you talk, that you laugh, that you smile.

Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitimedo jan 05, 2012 9:43 am

"Mooi werk hoor Alex. Professioneel snorrentekenaar." complimenteerde - als je het zo kon noemen - Jack hem, waarna Alex met een scheve grijns omhoog keek. "Ik moet toch ergens mijn centen aan verdienen." Stiekem was het zijn beroep. Laat 's avonds ging hij op stap en verkocht hij voor vijftig cent stift-snorren. Met een permanente stift, of course. Kon niet anders. En dit maal werd hij bij zijn arm meegesleurd het restaurant in. Pfoe, woorden bestonden ook no- naah, wie gebruikte nog woorden? Woorden waren voor newbs.
"Jij besteld." siste Jack hem toe en hij werd naar voren geduwd. Hij trok een heel zielig armpje - zo een alsof je in de klas je vinger op wou steken maar dat niet durfde en het daarom maar een arm was die tegen je borst geplakt was met een heel zielig wijsvingertje in de lucht - terwijl hij Jack nakeek die weg liep om een plek te kiezen. Heel zielig zakte zijn arm naar beneden en keek hij terug naar de man met de sombrero, die ongemakkelijk en gefrustreerd tegelijk keek.
"¡Hola Señor!" begroette hij hem heel toepasselijk en leunde met een arm op de kassa, waarna hij een woeste blik kreeg en dus maar zijn arm van de kassa liet vallen. Hij bestelde en stond voor ruim tien minuten - zeker om hem terug te pakken voor zijn snor, fucking blanke Mexicanen -kuch- all over the world - te wachten tot hij ze ontving. Tadadum. "Gracias." zei hij vervolgens triomfantelijk, zeer tevreden met zijn drie Spaanse woorden.
Hij vond uiteindelijk Jack terug aan een tafel en plofte neer. Hij zette het dienblad met twee zielige burrito's erop neer op tafel en krabde aan zijn onderlip/kin/hoe die plek ook heet. "Ik had wel dood kunnen zijn." meldde hij met een pokerface. HET WAS ECHT ZO.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Running from lions..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running from lions..    Running from lions..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running from lions..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Running like a wolf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: The Town :: The Forest-
Ga naar: