Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel jezelf voor..

Ga naar beneden 
+6
Luke
Katie
Darell
Dana
Jack
Manuel
10 plaatsers
AuteurBericht
Manuel

Manuel


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 03-08-11

Your Character
Animal ID: Black Hawk-Eagle
Age: 17
Partner: x

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimewo aug 03, 2011 1:04 pm

Stel jezelf voor, wie ben jij, hoe heet je, wat zijn je hobby's...

---

Ik ben Tease, ben 18 jaar en ben misschien beter bekent als Alain op MH. Mijn hobby's zijn, vogels kijken, gamen, foto's maken, muziek luisteren, naar café gaan en monicahigh.com onderhouden. Ik ben dit jaar geslaagd en ga na de vakantie aan de slag om een Landgoed Vilsteren te onderhouden, ook zit ik in de organisatie van Live Music Heino, wij organiseren live muziek (bands) in cafés.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimewo aug 03, 2011 9:10 pm

Hay Ties! ^^ Welkom op Kelynn. :3
Valt me tegen van mezelf dat ik een voorstel-stuk voor 't forum ben vergeten. D:

Nouja.. Ik ben dus Kiki, ik ben 15 jaar en ik zal jullie vertellen dat ik in Gelderland woon. ;D Ik heb niet heel veel hobby's, ik rij paard, teken, bewerk, schrijf soms verhalen, luister heel veel muziek en ik game écht te veel. :3
Ik luister over het algemeen alleen maar pop/rock/indie achtige muziek. Dance/trance en overige zaken krijg je er bij mij niet in.
Ik heb thuis een paar huisdieren, niet zo heel veel. Eén hond, twee katten en een hamster.
Ik speel voornamelijk, áls ik de playstation controller te pakken krijg, Call of Duty: Black Ops.. maar soms tegen de verveling ook wel Little Big Planet. ;D
Dat is het wel ongeveer :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Dana

Dana


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : ergens en nergens

Your Character
Animal ID: Iberische Lynx
Age: 16
Partner: No way

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimewo aug 03, 2011 9:29 pm

Kiki ben jij niet Kearn op ws?

Ik ben Endria een twaalfjarig urkertje. Mijn hobby's zijn paardrijden lezen en Rpg'en. Ik heb: En pony, een hond, een parkiet, 4 kipjes en 1,5 geit. De kipjes gaan steeds naar binnen om op het bureau te zitten dus ze worden wat vervelend omdat je ze er steeds uit moet gooien. Ik wordt over een paar weken officeel brugsmurf dus tips zijn welkom.
De rpg's die ik speel: IS, WS, WC en nu ook KH. [als dat de goede afkorting is]
Terug naar boven Ga naar beneden
Darell

Darell


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 27

Your Character
Animal ID: Sneeuwluipaard
Age: 17 jaar
Partner: I've been looking for a heart that's so complete, so satisfied with the little things.

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimewo aug 03, 2011 9:44 pm

Ja dat is ze xD

Ik ben Abi/Fracas, Ik ben 14 jaar oud en mijn verjaardag valt op 2 november. Ik woon in Zuid-Holland, Leidschendam (klein gehucht buiten Den Haag :3). Ik hou van alle hondachtigen en katachtigen, maar ik kan écht niet tegen paarden. Ik heb een grote zus die vroeger RPGde op WolfStory (Peace). Wat huisdieren betreft heb ik 1 hond (Dill), 1 kater (Milo) en 2 ratten (siamees: Arcisiun/SiSi en grijs: Albarbus/BaBa). Ik ben ook echt iemand di meestl rond 3 uur in de ochtend slaapt.
Ik hou van tekenen, bewerken, rpgen en AMV's maken. Alles wat creatief is vind ik leuk. Ik RPG trouwens meestal jongens, want die vind ik makkelijker RPGen. Mijn lievelings tv serie is Friends en ik heb er de hele DVD collectie van, inclusief deleted scenes die ze in de episodes hebben gestopt. <3 Ik zit op MonicaHigh (Sawyer/Hyde/Abel), WolfStory (Romeo/Crush), Kelynn (Darell xD), Nuclear (Tristan/Soul/Lync/Darell/Dodge) en AnimeWolves (Mud&Alissa).BYE!<33neenugebruikikgeenspatiesmeerwantdievindikstom.

P.S. Ik faal in de -dt regel. :--D
P.P.S. PS betekent PostScriptum =D *voelt zich slim*
Terug naar boven Ga naar beneden
Katie

Katie


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 03-08-11
Woonplaats : Heerlen

Your Character
Animal ID: Red fox
Age: 16
Partner: I'm a lonely star in the endless space.

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimewo aug 03, 2011 10:50 pm

Nou, dan.
Ik ben Ginger en ben pas 12 jaar oud. En ik woon in Heerlen, dat ligt in Zuid-Limburg. Verder vind ik honden en katten geweldig lief en schattig, en konijntjes ook. Maar net zoals Abigail hierboven ben ik half bang voor paarden. Natuurlijk heb ik ook huisdieren, ik heb een hond en een kat. Het allerliefste wil ik nog een konijntje, maar die mag ik niet. Ik hou van boeken, rpg'en, tekenen, dieren, natuur, fotograferen en verder nog allemaal shit wat creatief is.

Maar, dat ik 12 ben betekent dus ook dat ik na deze vakantie een brugmug ben.

En als laatste wil ik jullie nog één ding zeggen:
Mijn lievelings-dier is, zoals jullie al zagen, een vos. Ik vind ze über-cool!

O, ja, ik ben fan van dat kleine lettertype, het is zo smexy.

Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Maastricht

Your Character
Animal ID: Haviksvalk x
Age: 17 x
Partner: Kiki♥ Your love is my heartbeat x

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimedo aug 04, 2011 2:00 am

Ik ga gezellig mee doen in het kleine lettertype (:

Goed, goed. Mijn naam is Quinty (: 16 jaar, geboren en getogen in Maastricht. Een echte sjeng zonder enig begrip voor het dialect Laughing Ik ben Hollands opgevoed, min moeder komt uit Leiden, mijn pa uit Amsterdam. Ik kan zo plat lullen als dat je wilt xD Al denk ik niet dat veel mensen me dan nog verstaan hier Laughing
Ik ben een dyslecticus, maar heb vooral last met lezen en de d/t regel (:
Ik heb een flink aantal obsessies. de meeste recente is toch wel Johnny Depp <3 Wat iedereen in tussen wel weet Laughing. Verder nog; Nintendo, Professor Layton. Pokémon, Katten, Boom klimmen, Bewerken, Lezen, Schrijven etc. etc. 8D

Mijn personage [Hunter] komt uit de boeken van Cate Tiernan genaamd; Wicca [of 3x Wicca als je de bundels hebt]. Ik ben zeer geïnteresseerd in Wicca en wil ooit nog een beginnerscursus Tarot kaarten gaan volgen (:

Uhm.. Ik heb twee katten in huis rond lopen, Lodewijk en Marie-Antionette [Marietje]. Die laatste ligt momenteel luid knorrend op mijn buik xD

Ik ben verder actief op; Ws [Dwyer en al die andere], Monica High [Tom - Bryte], Doin' Time For Bein' Young [Mort], Anime Wolves [Okami - Nuclear].
Ik heb een account op Chicken Smoothies [xWinox] en op Deviantart [Unknown-Diva]

Mijn msn kan je vinden in mijn profiel Laughing

Verder nog vragen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jake

Jake


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : The middle of nowhere

Your Character
Animal ID: Arctic Wolf
Age: 18
Partner: I love the way you hate me...

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimedo aug 04, 2011 6:54 am

Ws mensjes kennen me misschien wel Razz Maar toch even voorstellen;
Hellooow! Mijn naam is Kelly, ik woon in het Belgisch West-Vlaanderen (in Snellegem), ben 16 jaartjes oud en word 17 op 1 januari 8D
Ik hou van fotograferen, en heb nu ook een prachtig fototoestel gekocht <3 Als ik het kon, en tijd had, zou ik van bewerken houden x] Ik lees héél graag, hou van dieren (vooral wolven en cheetahs), ik teken graag en kan het ook xD, ben verslaafd aan RPG'en en doe het sinds februari dit jaar Wink en eigen verzonnen verhalen schrijven zie ik ook als een hobby. Verder speel ik graag nog eens buiten (ja, SPELEN) en doe ook nog kinderachtig :')
Ik beschrijf mezelf, karakter, als neutraal/slecht maar ben heel aardig tegen de mensen die het verdienen in mijn ogen <3
Dan thuis, mijn ouders zijn nog samen, heb 1 aap (zus dus) Jana en zij is 13. Dan hebben we nog een kat die achtervogld wordt vogels (is al eens gebeurt) en zijn naam is Rambo. Verkeerde keuze van naam dus xD Hij is een roste kater en is super lief! Geen stamboom of iets dergelijks Wink
Mijn gramataica s**kt voor dood, dus let niet op fouten in mijn teksten ^^' En ik schrijf vaak op RPGs of msn :hug: etc, maar in het echt ben ik echt niet zo handtastelijk o.O Geen knuffelmens :3 En mijn personages zijn meestal jongens, denk ik...
Waar je me misschien van kent:
Beauxbatons RPG (bbrpg): Akira Inugami
Wolfstory: Amaterasu Inuzuka (Amy), Blake, Raikiri en nog een paar.
Deviantart: AmyTsuku

Dat was het zo beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elin

Elin


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Boom 14

Your Character
Animal ID: Red fox ♥
Age: 16
Partner: x

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimedo aug 04, 2011 7:03 am

Hellow Kelynn High;

Mijn naam is Sharon, ik woon in Nederlandd, ben twaalf & ik word dertien op 29 november aanstaande. Ik houd van RPGen, mijn hondje, Engelse taal, vakantie & m'n nieuwe kamerr & m'n friends ofcoursee. Ik lees heel graag, vooral de boeken van Carry Slee zijn mijn favo's. Ik houd van dieren, zoals van honden, tijgers & paarden. Ik houd van gedichten&verhalen schrijven, wat ik volgens m'n vrienden ook best wel kan xD.
Ik zal gaan vertellen over m'n thuis-situatie; mijn ouders zijn nog samen en woon met een zusje, waar ik niet heel blij mee ben. Haar naam is Lieke, ze is negen jaar. Ik heb nog een hond, haar naam is Ruby. Ze is een echte jager, en gaat ook graag achter konijntjes aan enzo.
Mijn karakter beschrijf ik als; rustig, maar ook enorm gek en lollig. En nu gaat ik vertellen over mijn RPGs;
Ik speel Wolf Story (Elynn) & ik speel Kelynn High (jaa, dat wisten jullie niet hé, en daar speel ik Elin, vreemd hé xd). Zo, genoeg over mij xd, leuk jullie te leren kennen.

xoxo Sharonn
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss

Katniss


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : De Liemers

Your Character
Animal ID: Wolverine [Veelvraat]
Age: 15
Partner: Ought I to have?

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimedo aug 04, 2011 11:26 pm

Zal ik me dan ook maar es voorstellen, en meedoen met het verkleinde lettertype? (a)

Nah, ik ben Marit, hier half en half heengesleept door Lianne en vrijwillig gekomen. Ik zit op WS, ben daar Arvyd, maar volgens mij weten de meeste mensen dat wel (a). Ik woon in een dorpje zonder station achter Arnhem, een gat waar niets te doen is en waar nooit iets gebeurd en dat ooit een klein jaartje de slechtste gemeente van Nederland was (toen ik er nog níet woonde (a)). Ben pas in maart jarig en was tot gisteren hard op zoek naar een baantje.. Vandaag ben ik aangenomen bij de slagerij van de C1000 ^^.
En nog meer? Hm, eigenlijk meld ik me nooit aan op nieuwe forums, omdat ik bang ben dat ik inactief word.. Maar dit onderwerp was te awesome om niet aan te melden <3 Hobby's? Lezen, schrijven, photoshoppen, muziek - The Script & 3 Doors Down & Lifehouse <3. Oh ja, ik heb maar liefst twee ouders, een oudere zus uit huis en een oudere broer in huis. En twee ouwe kippen die niet doorhebben dat ze allang dood horen te gaan. Ik wil nog altijd een geit, zo'n langoorbeest maar dat past niet in de tuin en bovendien willen mijn ouders er niet van horen xd.
Nog meer? Mijn character heeft het ergste beest van Kelynn High, maar veelvraten zijn gewoon awesome :3
Dat was hem wel ^^.
-Mariit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com/t113-marits-setjes-3#1079
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimevr aug 05, 2011 4:18 am

Ello. (: Eh, ik ben vijftien jaar oud & ik woon in België, in een klein dorp met een station waar maar twee treinen voorbij komen in het uur; elk in een andere richting (ik doe het beter dan Katniss, waaaha!). Ik heb lang geleden op ws gezeten, maar daar ben ik mee gestopt omdat mensen die ik ken irl me daar wisten te vinden & dat vond ik niet zo gezellig. Dus nu zit ik hier, je kan me gewoon Elysee noemen, of kies zelf maar want mijn naam krijg je toch niet te weten. Kwil hier ook niet hoeven te vertrekken. Ik ken een paar van jullie van vroeger (omg, eng hea? :3) maar jullie weten probably niet wie ik ben, hehe. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, shoppen, en alles dat met vrienden of M. te maken heeft. <3 Ik haat talen op school, maar toch volg ik een talenrichting en wil ik per sé Italiaans kunnen. Weet je hoe awesome als je zo kan beginnen ratelen en praten en praten in het Italiaans? =D Ik haar haat enters, want dan staat er zo'n lege ruimte in je post, blugh. In verhalen enter ik dan weer wel, yiehoe. Ik heb geen huisdieren, maar ik wil graag een Simba. Of een rode kat, wat iets realistischer is. Ik ben verliefd op de Leeuwenkoning, kan die film echt blijven kijken (vooral numero due: Simba's pride) & ik huil nog altijd als simba's daddy doodgaat ;s dat is echt het zieligste stuk in de geschiedenis van de Zielige Filmstukken. Omdat ik nu alleen nog maar dingen schrijf die niet handig zijn om te weten en totaal overbodig en als jullie nog iets weten kan je eig ook gewoon vragen; daarom hou ik hier dus mee op. Cheerio.

ik bedenk me zonet dat jullie eigenlijk makkelijk kunnen weten wie ik ben blugh. als je weet; sst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitimevr aug 05, 2011 8:32 am

Kiki gaat dit topic sluiten. ( Sinds ik de subforums heb gemaakt. xD)
Dus als je wilt kan je je daar (opnieuw) voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf voor.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor..   Stel jezelf voor.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf voor..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel jezelf voor..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Just Talk-
Ga naar: