Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 verzin maar

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 8:55 am

Een titel voor dit topic was even een probleem. Ik zat vroeger op ws en daar vonden mensen IRL me en dat vond ik niet zo gezellig, dus ben ik daar weg. Nu zit ik hier en ik wil hier ook niet moeten vertrekken, dus krijgen jullie mijn naam niet te weten. (:

Ello. (: Ik ben 15 jaar oud & ik woon in België, in een klein dorp met een station waar maar twee treinen voorbij komen in het uur; elk in een andere richting (ik doe het beter dan Katniss, waaaha!). Mijn naam krijgen jullie niet te weten - reden hierboven - dus verzin zelf maar wat leuks. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, shoppen, en alles dat met vrienden of M. te maken heeft. <3 Ik haat talen op school, maar toch volg ik een talenrichting en wil ik per sé Italiaans kunnen. Weet je hoe awesome als je zo kan beginnen ratelen en praten en praten in het Italiaans? =D Ik haar haat enters, want dan staat er zo'n lege ruimte in je post, blugh. In verhalen enter ik dan weer wel, yiehoe. Ik heb geen huisdieren, maar ik wil graag een Simba. Of een rode kat, wat iets realistischer is. Ik ben verliefd op de Leeuwenkoning, kan die film echt blijven kijken (vooral numero due: Simba's pride) & ik huil nog altijd als simba's daddy doodgaat ;s dat is echt het zieligste stuk in de geschiedenis van de Zielige Filmstukken. Omdat ik nu alleen nog maar dingen schrijf die niet handig zijn om te weten en totaal overbodig en als jullie nog iets weten kan je eig ook gewoon vragen; daarom hou ik hier dus mee op. Cheerio.

ik bedenk me zonet dat jullie eigenlijk makkelijk kunnen weten wie ik ben blugh. als je weet; sst.


Laatst aangepast door Elysee op di aug 09, 2011 4:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga

Taiga


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-08-11
Woonplaats : Boskoop

Your Character
Animal ID: Tijger
Age: 17
Partner: ~ The only beast equal to the tiger is the dragon

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 9:10 am

WELKOMM <3

Al was je er eerder dan mij, ik weet niet wie je bent dus ik noem je..Elysee :')
Hoe orgineel _O_
Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 9:24 am

Elysee is goed hoor :p
jij ook welkom omdat je later was :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 06-08-11

Your Character
Animal ID: Puma
Age: 18
Partner: You think it's easy?

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 9:27 am

Welkom xD
Het lijkt me awesome om Italiaans te praten, al ben ik zeker dat ik erin ga falen als ik het begin te leren xD Het enige wat ik ken is: SI >D Daar kom je al ver mee, wat denk je xD
Ikhebeigenlijkeenhaataanspaties,wantdanstaatereenlegeruimtetussenjewoorden...
Maar dat leest niet makkelijk xD
Voor de rest heb ik niet veel nuttigs meer te melden.
En wat voor muziek luister je graag :3 dat wou ik nog vragen xD
En ik vind Cheerio een supercoole groet, of hoe heet dat;
Ik ga je denk ik zo noemen >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 9:37 am

CHEERIO IS COOL HEA? =D

oké, nu ben ik misschien heel dom maar whatthefuck is si? ;o dat is toch geen taal ofwel? volgens mij ga ik me schamen als ik het antwoord weet (a) van muziek luister ik echt heel veel, alles bijna eigenlijk. ik kan niet zo snel namen gaan noemen, al ben ik nu wel in een nickelbackperiode (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 06-08-11

Your Character
Animal ID: Puma
Age: 18
Partner: You think it's easy?

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimezo aug 07, 2011 8:21 pm

Si is Italiaans voor 'ja' o.0
*is te lui om nickelback op te zoeken* Wat voor genre is dat xD
EN CHEERIO IS SUPERCOOL >D (zit jij ook in je capslockfase xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimema aug 08, 2011 12:57 am

aha, si. :p ik dacht dat het één of ander afkorting was van en taal of van een vak of school of... nouja, kdacht niet aan si van ja van italiaans xd
volgens wikipedia is Nickelback een canadese rockband :3
ik zit in een capslockfase als ik heel enthousiast ben :'D En dat ben ik over cheerio king
Terug naar boven Ga naar beneden
Joycelin

Joycelin


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Waddinxveen

Your Character
Animal ID: Roodgestreepte Kat
Age: 17.
Partner: Like love at first sight...

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimema aug 08, 2011 1:04 am

Maar... Si is ja in het Spaans XDD
Otherwise, welkom dan maar éy 8D

Nice to meet you :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimema aug 08, 2011 1:11 am

maar ook in het italiaans hoor ;o dacht ik. maar ik kan geen italiaans dusja .. xd
ty ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 06-08-11

Your Character
Animal ID: Puma
Age: 18
Partner: You think it's easy?

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimema aug 08, 2011 8:35 pm

Ik ben op vakantie geweest in Italië... Ik zei Si en ik was perfect verstaanbaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 06-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Your Character
Animal ID: White Siberian Tiger
Age: 19
Partner: x

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimema aug 08, 2011 11:56 pm

Si betekend zowel ja in het Spaans en in het Italiaans. Het is net als je in het Nederlands en in het Duits ja zegt Wink Ik wil ook graag Italiaans leren, aangezien ik daar later ook wel zou willen wonen (aa) En Nickelback Very Happy Ik heb ook een Nickelback periode gehad, hun muziek blijft gewoon awesome ^^

Anyway welcom, al is dat een beetje loos om te zeggen aangezien je hier eerder dan mij was enzo maar ach XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimedi aug 09, 2011 4:09 am

Ik kan één zin italiaans en dat is 'io non parlo italiano'. Denkik, kweet al niet meer zeker xd however, dat was alles wat ik zei op mijn vakanties in italië. (:
Ik wil ook in Italië wonen, dat is gewoon het mooiste land in de wereld. Of Paris zou ook niet verkeerd zijn, maar Italië is exotischer :p Hun muziek is awesome hea? & hun clipjes zijn altijd zo diepzinnig en mooi :'D

Ook welkom jij (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 06-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Your Character
Animal ID: White Siberian Tiger
Age: 19
Partner: x

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimedi aug 09, 2011 6:33 am

Whaha, ik heb ook niet zo veel opgestoken van de taal tijdens mijn vakantie in Italië XD Italië is idd echt zo mooi <3
Uhu, zeker ^^ En die clips zijn idd echt heel goed. Vooral die van Savin' Me en Far Away (aa)

Terug naar boven Ga naar beneden
Elysee

Elysee


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 04-08-11

Your Character
Animal ID: witte uil
Age: 16
Partner: -

verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitimedi aug 09, 2011 8:22 am

If today was your last day heeft ook een prachtige clip (: Savin me vind ik ook echt waaauuuw :p ok, ik ga er teveel voor xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verzin maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzin maar   verzin maar Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verzin maar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Hello's and Goodbye's-
Ga naar: