Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ymke?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yarim

Yarim


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je loopt de straat uit, gaat meteen de eerste recht. (of links als je het leuker vind) Als je daar een grote boom ziet sla je links (hier niet rechts gaan "omdat je het leuk vind" want dan zal je levend branden in een ijs fontein) af. Dan kom je op eeneen-richtings weg met een rechtdoor afbuigende bocht, die moet je vermijden. Als je dan nog vijftien stappen richting het Zuid-Oos-Weste doet ben je er denk ik wel.

Your Character
Animal ID: Tiger
Age: 11
Partner:

Ymke?                   Empty
BerichtOnderwerp: Ymke?    Ymke?                   Icon_minitimeza aug 13, 2011 8:02 am

Hello mensjes die, gok ik, allemaal van wolfstory zijn.
(zit ik warm?)

Nou goed, voor alle mensjes die niet van wolfstory zijn of gewoon de hele tijd onder een steen hebben gezeten,
ik ben Ymke Very Happy

*applaus?*

Op Ws speel ik: Kainda, Blackash, Brain, Mina en Reflex.
Begint er al een belletje te rinkelen bij de steen bewoners?
Maar goed, ik heb besloten hier ook es een accountje aan te maken.
Geen idee of het een succes wordt, ik zie wel wat de tijd doet.

Hobby's? Lezen, schrijven, rpg'en, beetje klooien met foto's en bewerkingen, met m'n gerbils spelen/ poging tot trainen en nog wat andere dingen zoals zo veel mogelijk te weten komen over dieren, met uitzondering wolven. Mijn plank boven mijn bureau telt dan ook zo'n 10 stoffige encelopedies vol allerlei dieren (tja ieder zijn ding)

Ik had ooit op een andere rpg een accountje met de naam Yarim.
Veel heb ik er niet mee gedaan maar het setje vond ik wel erg mooi,
beetje zonde om te verwaarlozen dus ik ben van plan, met wat aanpassingen, daar een nieuw leven in te blaven.
Yes, we recycle Razz

Groetjes,

Ymke

p.s mocht je nu nog denken: "Wie is deze gek?" vraag gerust wat, of als je denkt: "Help een gek wegwezen!" Ga gerust weg ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ymke?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Hello's and Goodbye's-
Ga naar: