Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kaen

Kaen


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Maastricht

Your Character
Animal ID: Eunectes murinus [Anaconda]
Age: 17 Years
Partner: Leave it

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:19 am

KH heeft een nieuwe start gemaakt 8D Dus stel ik me ook lekker opnieuw voor >D

Nou goed. Mijn naam is Quinty, ik ben 16 jaar, verjaar in Maart, ben geboren en getogen in Maastricht. Ik doe 4 HAVO overnieuw omdat ik vorig jaar ben blijven zitten. Het is niet zo heel erg om te doubleren, aangezien ik een leukere klas heb dan vorig jaar xD
Ik ben nogal een buitenbeentje. Dat komt vooral omdat ik nogal... lang ben, met mijn 1,88 steek ik boven de meeste meisjes uit. Verder ben ik groot Anime-fan, iets wat andere niet kunnen waarderen >> Ik ben totaal geen meisje-meisje. Make-up, rokjes, jurkjes, kom alsjeblieft niet in mijn buurt xD
Ik heb dyslexie en hypermobiliteit. Dat eerste is de verhelpen met Google Chrome, dat tweede kom ik nooit meer vanaf xD
Ik hou ervan om mensen in de maling te nemen, gek te doen met vrienden, gamen, schrijven, lezen, Photoshoppen >D, Films kijken, Anime kijken, Nagels lakken, knuffels verzamelen (A) en een troep van mijn kamer te maken 8D
Ik ben een vis van sterrenbeeld, die staan bekend om hun chaotische, ongestructureerde manier van leven. Iets wat 100% bij mij klopt xD
Eens zien... Ik heb een paar leuke verslavingen; Johnny Depp <3, Durarara!!, Soul Eater, Yaoi[-fanfics], Professor Layton, RP'n etc. etc. :3
Momenteel ben ik niet echt actief in de RPG. Het RPG'n als wolf begint lastig voor me te worden, gewoon omdat ik de lange posts niet bij kan houden en geen zin heb om ze te maken :3 Ik probeer het wel altijd, maar meestal lukt het me niet xD

*Leest bericht na* Dingen overgeslagen? Oh jah :3
Ik luister te veel verschillende dingen; Danny de Munk, Jurk, Only Seven Left [Met dank aan Kiki xD], Openings & Endings van Anime, J-Pop, Sonata Arctica, Queen, Meat Loaf, Maximum the Hormone, Helmut Lotti en nog een paar vage dingen xD

Meer weet ik zo snel niet, of ben ik vergeten xD Dus vragen stellen mag altijd 8D

xQ

WARNING: Wil je geen ruzie met me? Noem me dan vooral geen Quint of Kwantum :3

PS: Mijn achternaam is niet de hele rits hierboven, maar ik vind het gewoon leuk om ze allemaal te gebruiken 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jade

Jade


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 20-11-11

Your Character
Animal ID: RedBreast
Age: 16
Partner: Someday, I'll find you. Wherever you are.

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:22 am

Okee, stoer.
Ik waardeer Anime wel heeur! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaen

Kaen


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Maastricht

Your Character
Animal ID: Eunectes murinus [Anaconda]
Age: 17 Years
Partner: Leave it

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:23 am

De meeste mensen uit mijn klas vinden het vreemd - eng - vaag ><
Dan is het nogal.. lastig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jade

Jade


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 20-11-11

Your Character
Animal ID: RedBreast
Age: 16
Partner: Someday, I'll find you. Wherever you are.

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:26 am

Jaa, ik snap het. ;p
Het klinkt misschien raar maar ik ben 13. Tjaa. Ik weet mensen denken van omg, baby. Maar ik heb ook gewoon een vriendin van 15 dusjaa.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kaen

Kaen


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Maastricht

Your Character
Animal ID: Eunectes murinus [Anaconda]
Age: 17 Years
Partner: Leave it

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:28 am

Ik word altijd aangezien voor 18 xD
Daar raak je aan gewent :3

Ik ben 16, maar ik denk dat de meeste mensen denken dat ik jonger ben als je ziet hoe we ons gedragen in de aula in de pauzes xD Dat is niet normaal meer :}
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jade

Jade


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 20-11-11

Your Character
Animal ID: RedBreast
Age: 16
Partner: Someday, I'll find you. Wherever you are.

Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitimedi nov 22, 2011 9:31 am

Waahaa. Ik wordt niet ouder geschat omdat ik niet bepaald, lang of groot ben. xd.
Maar weet je, het boeit niet wat mensen van je denken. Zo lang je maar lol hebt togg?
xoxo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn    Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quinty Layton - Williams - Jones - Albarn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» #Nikki Williams x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Hello's and Goodbye's-
Ga naar: