Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tease

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Manuel

Manuel


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 03-08-11

Your Character
Animal ID: Black Hawk-Eagle
Age: 17
Partner: x

Tease             Empty
BerichtOnderwerp: Tease    Tease             Icon_minitimevr aug 05, 2011 8:46 am

Ik ben Tease, ben 18 jaar en ben misschien beter bekent als Alain op MH. Mijn hobby's zijn, vogels kijken, gamen, foto's maken, muziek luisteren, naar café gaan en monicahigh.com onderhouden. Ik ben dit jaar geslaagd en ga na de vakantie aan de slag om een Landgoed Vilsteren te onderhouden, ook zit ik in de organisatie van Live Music Heino, wij organiseren live muziek (bands) in cafés.

Oja, ik heb ook nog huisdieren. Een hond Gizmo (Beauceron/Mechelse Herder) of Kerstboom, luistert naar beide ^^ Twee katten, Dinges is een aanloopkat van twee jaar en Tintin is meer een in de wegloopkat (Brit) van 12. Die eerste word ook vaak rat genoemd, maar eigenlijk luistert hij naar geen van beide, tenzij je kaas, worst of whatever bij je hebt, dan kan je hem alles noemen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tease
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Hello's and Goodbye's-
Ga naar: