Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Schreeuw In Je Kussen Topic

Ga naar beneden 
+2
Damon
Joycelin
6 plaatsers
AuteurBericht
Joycelin

Joycelin


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Waddinxveen

Your Character
Animal ID: Roodgestreepte Kat
Age: 17.
Partner: Like love at first sight...

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimezo aug 07, 2011 6:41 am

- als ik hem goed geplaatst heb.. D:
Nou, hetzelfde principe als Het Lucht Je Hart Topic.

---

Mijn wereld is in één woord gewoon vertyft. *facepalm*
Mijn vriendin heeft weer problemen, door die kut broer van haar met zijn gezeik dat ze in een inrichting thuis hoort, en voor een trein kan springen. Nou dat moet je niet zeggen tegen iemand die dat ook daadwerkelijk wíl gaan doen.
Asshole. -.-' Hij kan dood vallen van mijn part.

Maar Lianne voelt zich nu beter. En ik ga niet nogmaals mijn hele gejank hier neerzetten. Want dat heb ik op DA al gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 06-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Your Character
Animal ID: White Siberian Tiger
Age: 19
Partner: x

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimema aug 08, 2011 12:40 am

Me moeder kwam zonet naar me kamer, en we hebben het even over mijn operatie gehad en wat er daarna moet gebeuren. Godverdomme, ik zie er echt vreselijk tegen op T_T En dan is de operatie nog niet het ergste, vooral de revalidatie die f'cking 9 maanden duurt! En de eerste twee weken waarin ik niks mag, maar dan ook echt niks ik mag alleen maar liggen en daarna nog 4 weken op krukken Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 188
Registratiedatum : 06-08-11

Your Character
Animal ID: Puma
Age: 18
Partner: You think it's easy?

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimema aug 08, 2011 10:25 pm

Damon schreef:
Me moeder kwam zonet naar me kamer, en we hebben het even over mijn operatie gehad en wat er daarna moet gebeuren. Godverdomme, ik zie er echt vreselijk tegen op T_T En dan is de operatie nog niet het ergste, vooral de revalidatie die f'cking 9 maanden duurt! En de eerste twee weken waarin ik niks mag, maar dan ook echt niks ik mag alleen maar liggen en daarna nog 4 weken op krukken Sad

Damn o.0 9 maanden is wel heel lang... Sterkte, echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : The middle of nowhere

Your Character
Animal ID: Arctic Wolf
Age: 18
Partner: I love the way you hate me...

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimeza dec 03, 2011 5:43 am

WAAROM GAAT WS WEG? Ik ga die site zo hard missen :C gelukkig heb ik nog forums maar WS was mijn allereeste forum ooit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 02-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Your Character
Animal ID: Black Bear
Age: 17 Jaar
Partner:

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimezo dec 04, 2011 3:25 am

Jake schreef:
WAAROM GAAT WS WEG? Ik ga die site zo hard missen :C gelukkig heb ik nog forums maar WS was mijn allereeste forum ooit...

Heb ik ook. Mijn eerste forum waarop ik heb leren RPG'n.. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kelynn.actieforum.com
Hylen

Hylen


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 20-11-11

Your Character
Animal ID: R E D .. P A N D A
Age: 1 7 .. Y E A R S
Partner: I''LL .. K I C K .. T H E .. B O Y S .. A N D .. M A K E .. T H E M .. F A L L

Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitimezo dec 04, 2011 6:45 am

Ik voel me zo zwaar klote! ik ben eindelijk even weg van huis maar het blijft knagen! Waar ik uberhaut ook ben.. ik voel me bijna nergens thuis! niet eens thuis thuis.. Daar word ik ook vaak zat als een zwart schaap behandeld T__T

En dan dat gezeur ofver dat *scheld* geld! Echt ik wil niet verhuizen! Niet naar Amerika! T__T het zit er wel dik in en ik haat het! Weg van de mensen van wie ik hou! Alsof me ouders alles van me afwillen nemen T__T En dan jah! god is goed bla bla... nou waar is het dan? Dan was alles in de wereld toch goed? geen pijn niks!

Het liefst duurt het nog wel even voordat ik terug ga.. het is daar toch alleen ruzie.. T__T Kan toch niks goed doen in iemand ogen ...

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Schreeuw In Je Kussen Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Schreeuw In Je Kussen Topic   Het Schreeuw In Je Kussen Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Schreeuw In Je Kussen Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nonsense-Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Just Talk-
Ga naar: