Kelynn High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This is me --> Lies

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hyne

Hyne


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 04-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : België :D

Your Character
Animal ID: German Shepherd (Dog)
Age: 12
Partner: Bro, I'm 12 years old -.-

This is me --> Lies Empty
BerichtOnderwerp: This is me --> Lies   This is me --> Lies Icon_minitimezo aug 07, 2011 9:10 pm

Aloha ^^

Ik kom mezelf ook even voorstellen, zodat mensjes-die-mij-nog-niet-kennen veranderen in mensjes-die-mij-kennen xD
Mijn naam is Lies, ik ben 15 jaar oud en ik woon in België, in de prachtigste provincie West-Vlaanderen.
Ik ben nogal een game-verslaafde. Als ik niet op RPG's bezig ben, zit ik op Call of Duty. Mijn favoriete game is Splatterhouse 2 (waarom is hij zo epic Shocked ) en Midnight Club 3 DUB edition. Ik game soms tot laat in de nacht. Je kan me misschien raar vinden, maar ik word standaard wakker om 5 uur. Normaal gezien hebben mijn ouders iets prachtigs ontdekt op de pc. Iets dat heet Windows Ouderlijk Toezicht. Daarom kan ik maar beperkte tijd op de pc. Omdat het nu vakantie is, is dat gelukkig uitgeschakeld, dus je kan me de hele dag achter de pc zitten. Wie denkt dat ik no-live bezig ben, zit goed. Langs de andere kant vind ik het leuk om met vrienden af te spreken. Samen met Suprème in de tuin zitten vind ik gewoon zalig xD
Ik ben blij met de uitvinding die internet heet, anders had ik al die awesome mensen niet leren kennen :3 Ik heb veel aan internetvrienden, waarom, dat weet ik niet...
Hmn, wat nog... ow ja, muziek >D In tegenstelling tot sommige mensen, hou ik van alles waar een harde beat en goeie bass in zit. Mijn momentele verslaving is een mix van The Italian man who went to malta. Pizza man is de artiest, en alleen al door die naam is het liedje cool xD (Voor de geïnteresseerden, het heet I don't need this sh*t, wie durft het aan xD)
Dankzij Lianne heb ik ook een verslaving aan een filmpje over een gast die schrikt van zo'n gezicht middenin een spelletje. Hij slaat zijn monitor kapot. I mean, die gast flipt helemaal bounce
In mijn huis loopt ook een kat rond, die meer iets weg heeft van een bol haar met pootjes. Zijn naam is Sproetje, maar ik noem hem Oskar. Hij luisterd naar alles xD Hij is erg aardig, behalve als je op de grond ligt. Dan valt hij je aan o.0
Later, als ik groot ben, wil ik politieker worden. Ik heb al een prachtige partij. De P-KL. Partij Kies Lies. Geef toe, alleen al doordat mijn naam rijmt op Kies, verdien ik toch een plekje tussen die politiekers xD
Verder, nog een foto'tje van mij, waarom niet...
Spoiler:
Even tussen haakjes: (Ik heb een hekel aan die codes die je moet intypen in tinypic o.0)

Vragen mag je altijd stellen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarim

Yarim


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je loopt de straat uit, gaat meteen de eerste recht. (of links als je het leuker vind) Als je daar een grote boom ziet sla je links (hier niet rechts gaan "omdat je het leuk vind" want dan zal je levend branden in een ijs fontein) af. Dan kom je op eeneen-richtings weg met een rechtdoor afbuigende bocht, die moet je vermijden. Als je dan nog vijftien stappen richting het Zuid-Oos-Weste doet ben je er denk ik wel.

Your Character
Animal ID: Tiger
Age: 11
Partner:

This is me --> Lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me --> Lies   This is me --> Lies Icon_minitimeza aug 13, 2011 8:41 am

hahaha, ik moet lachen om die intro(dinges-iets- Man hoe noem je dit?) van jou xP

Owja, Hooooooi Lies
Je krijgt mijn stem hoor,
zolang je maar geen suffe kapsels neemt Razz

Weetje, ik mag die Oskar-Sproet kat van je wel Twisted Evil

Maar goed, ik geloof dat ik je maar welkom ga heten, ook al zit ik hier nog geen uur (a) :
Welkom!

*Hm...* moet ik je nog wat vragen? Kan ff niks bedenken, beantwoord die laatste vraag van mij maar, als je het een vraag kan noemen :3

Ciao,
Ymke
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me --> Lies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kelynn High :: Out Of Character :: Out of Character Musing :: Hello's and Goodbye's-
Ga naar: